Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania


1. Jak złożyć zamówienie?


Aby złożyć zamówienie wybierz interesujący Cię towar i kliknij w ikonkę DO KOSZYKA , u dołu strony zobaczysz wartość swojego zamówienia. Możesz kontynuować zakupy lub kliknąć w ikonkę złóż zamówienie , pojawi się wtedy formularz adresowy , który należy wypełnić. Jeśli chcesz wysłać paczkę na inny adres odznacz pole "Wyślij zamówienie na adres kupującego". Pokaże się wtedy tabelka z adresem dostawy , którą należy wypełnić. Przejdź dalej i wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty. Drugim krokiem podczas składania zamówienia jest potwierdzenie wcześniej podanych danych osobowych i wybranej formy dostawy. Widzisz już całkowity koszt zamówienia i uwagi co do jego realizacji. Niniejsza strona pozwala Ci się zorientować jakie dane będą wysłane z zamówieniem i uniknąć potencjalnych pomyłek. Po sprawdzeniu wszystkich informacji, kliknij na przycisk zamawiania. Dopiero po kliknięciu zamówienie przesyłane jest do realizacji. Jeżeli nie potwierdzisz chęci złożenia zamówienia, zamówienie nie będzie realizowane.


2. Jakie są koszty przesyłki towaru?


Koszt transportu uzależniony jest od wyboru dostawy i od wagi towaru. W trakcie składania zamówienia koszt transportu wyliczany jest automatycznie. Cennik jest podany w tabelce informacje koszt dostawy  


3. Jaki jest numer konta do wpłat?


Numer konta znajdziesz w zakładce KONTAKT


4. Jak mogę zapłacić za zamówienie?


Możliwe są następujące formy płatności:

a)  przelewem - jak tylko pieniążki wpłyną na nasze konto paczka jest pakowana i wysyłana do klienta. 

b)  za pobraniem   - gotówką kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze towaru.

c)  odbiór osobisty - płatność w siedzibie firmy 63-800 Gostyń ul. Wiosny Ludów 13 przy odbiorze towaru

d)  szybkie płatności online


- Bank Polskiej Spółdzielczości
- Podkarpacki Bank Spółdzielczy
- Płacę z IKO
- Spółdzielcza Grupa Bankowa (SGB24)
- Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem)
- Bank Millennium
- Bank Pekao S.A (Pekao24Przelew)
- Citibank Handlowy S.A. (Płacę z Citi Handlowy)
- Inteligo (Płacę z Inteligo)
- Invest-bank S.A.
- PKO Bank Polski S.A. (iPKO)
- mbank mTransfer
- mbank multiTransfer
- PayPal

 

5. Czy można osobiście odebrać zamówione produkty?


Tak jeśli w zamówieniu zaznaczysz "odbiór osobisty" i potwierdzisz zamówienie e-mailem lub telefonicznie. Jeśli towar będzie uszykowany otrzymasz informację e-mailem ,że zamówienie jest gotowe do odbioru. Czas oczekiwania jeden dzień (po godzienie 16,00)

Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-18, a w sobotę od 10-13


6. Kiedy otrzymam zamówiony towar?


 

Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie (w dniach roboczych). Przeważnie dniem wysyłki jest dzień księgowania wpłaty lub następny dzień roboczy.

Czas dostawy zależy od przewoźnika. Dla firmy kurierskiej jest to zwykle 1 dzień roboczy. Dla Poczty Polskiej około 2-3 dni roboczych.


7. Czy otrzymam Fakturę VAT?


Tak wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu. 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel